- Lutowe promocje
- Posezonowa wyprzedaż
- karmy
- higiena
- zdrowie
- akcesoria
- zabawki
- Lutowe promocje
- Posezonowa wyprzedaż
- karmy
- higiena
- zdrowie
- akcesoria
- zabawki
- Lutowe promocje
- Posezonowa wyprzedaż
- pokarmy dla gryzoni
- kolby dla gryzoni
- higiena
- zdrowie
- akcesoria
- zabawki
- Lutowe promocje
- Posezonowa wyprzedaż
- pokarmy dla ptaków
- kolby dla ptaków
- higiena
- zdrowie
- akcesoria
- zabawki
- dokarmianie ptaków
F.A.Q.
Najczęściej zadawane pytania.
Najczęściej zadawane pytania.
1. Nie jestem pewien czy poprawnie złożyłem zamówienie.
2. Kiedy mogę liczyć na bezpłatną dostawę?
3. Zamówiłem karmę jednak dostawa się opóźnia. Kontakt z kurierem.
4. Jaki jest okres oczekiwania na przesyłkę?
5. Wystąpił błąd podczas płatności kartą lub PayU.
6. Chciałbym otrzymać fakturę vat.
7. W jaki sposób można zapłacić za zamówienie?
8. Co mam zrobić jeśli zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
9. Co to jest kod promocyjny?
10. Nie mogę złożyć zamówienia na stronie sklepu.
11. Czy składając większe zamówienie mogę uzyskać jeszcze korzystniejszą cenę?

Po złożeniu zamówienia na adres zamawiającego automatycznie wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem.
W przypadku niezgodności, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Klient może liczyć na bezpłatną dostawę w przypadku zamówienia na kwotę większą niż 89 złotych. Aktualne limity znajdują się w Regulaminie Serwisu i Realizacji Zamówień.

Po zrealizowaniu zamówienia wysyłamy e-mail z numerem przesyłki. Podając go, można uzyskać informację telefoniczną o przesyłce bezpośrednio w firmie kurierskiej zajmującej się dostawą.
- firma kurierska DPD: lista telefonów do oddziałów.
Nie dysponujemy bezpośrednimi numerami telefonicznymi kurierów realizujących zamówienia.
W wypadku niejasności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Zamówienie złożone przed godziną 15.00 w dzień roboczy, jest dostarczane następnego dnia roboczego w godz. 8:00-18:00.

W takiej sytuacji można:
- w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia znajduje się link do płatności.
Klikając go można dokonać ponownej próby jej wykonania.
- złożyć kolejne zamówienie i spróbować ponownie zapłacić kartą,
- skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności,
- złożyć kolejne zamówienie wybierając inną formę płatności (pobranie).

Faktury vat są wystawiane do każdego zamówienia i dostarczane razem z przesyłką.

Możliwe są 3 formy płatności: płatność kartą, PayU oraz płatność przy odbiorze..

W takim przypadku prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Kod promocyjny umożliwia dokonanie zakupu z bonifikatą. Dystrybucja kodów odbywa się nieregularnie przy okazji wystaw, targów oraz wysyłania newsletterów.

W wypadku braku możliwości zatwierdzenia zamówienia należy wyczyścić folder "cookies" w używanej przeglądarce.
Internet Explorer: Narzędzia -> opcje internetowe -> zakładka ogólne -> Usuń.
Firefox: Używamy skrótu Ctrl+Shift+Del i oznaczamy w nowo otwartym oknie cookies.
Często spotykanym problemem jest także używanie restrykcyjnych programów typu anty-virus/firewall. W takim wypadku należy oznaczyć naszą stronę jako bezpieczną w wewnętrznych ustawieniach.

W wypadku jednorazowego zakupu dziesięciu lub więcej opakowań suchej karmy prosimy o kontakt na adres telekarma@telekarma.pl w celu ewentualnego ustalenia indywidualnej ceny.