- Listopadowe promocje
- Powakacyjna wyprzedaż
- karmy
- higiena
- zdrowie
- akcesoria
- adresówki dla psa
- akcesoria chłodzące
- akcesoria podróżne
- do biegania z psem
- do sprzątania psich odchodów
- GADŻETY dla opiekuna
- inne
- kagańce
- klatki dla psa
- legowiska dla psa
- maty samochodowe
- miski dla psa
- na rower z psem
- obroże dla psa
- smycze
- smycze automatyczne
- szelki
- tabliczki ostrzegawcze
- transportery
- ubranka dla psa i buty
- zabawki
- Listopadowe promocje
- Powakacyjna wyprzedaż
- karmy
- higiena
- zdrowie
- akcesoria
- zabawki
- Listopadowe promocje
- Powakacyjna wyprzedaż
- pokarmy dla gryzoni
- kolby dla gryzoni
- higiena
- zdrowie
- akcesoria
- zabawki
- Listopadowe promocje
- Powakacyjna wyprzedaż
- pokarmy dla ptaków
- kolby dla ptaków
- higiena
- zdrowie
- akcesoria
- zabawki
- dokarmianie ptaków
F.A.Q.
Najczęściej zadawane pytania.
Najczęściej zadawane pytania.
1. Nie jestem pewien czy poprawnie złożyłem zamówienie.
2. Kiedy mogę liczyć na bezpłatną dostawę?
3. Zamówiłem karmę jednak dostawa się opóźnia. Kontakt z kurierem.
4. Jaki jest okres oczekiwania na przesyłkę?
5. Wystąpił błąd podczas płatności kartą lub PayU.
6. Chciałbym otrzymać fakturę vat.
7. W jaki sposób można zapłacić za zamówienie?
8. Co mam zrobić jeśli zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
9. Co to jest kod promocyjny?
10. Nie mogę złożyć zamówienia na stronie sklepu.
11. Czy składając większe zamówienie mogę uzyskać jeszcze korzystniejszą cenę?
1. Nie jestem pewien czy poprawnie złożyłem zamówienie.
Po złożeniu zamówienia na adres zamawiającego automatycznie wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem.
W przypadku niezgodności, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
2. Kiedy mogę liczyć na bezpłatną dostawę?
Klient może liczyć na bezpłatną dostawę w przypadku zamówienia na kwotę większą niż 89 złotych. Aktualne limity znajdują się w Regulaminie Serwisu i Realizacji Zamówień.
3. Zamówiłem karmę jednak dostawa się opóźnia. Kontakt z kurierem.
Po zrealizowaniu zamówienia wysyłamy e-mail z numerem przesyłki. Podając go, można uzyskać informację telefoniczną o przesyłce bezpośrednio w firmie kurierskiej zajmującej się dostawą.
- firma kurierska DPD: lista telefonów do oddziałów.
Nie dysponujemy bezpośrednimi numerami telefonicznymi kurierów realizujących zamówienia.
W wypadku niejasności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
4. Jaki jest okres oczekiwania na przesyłkę?
Zamówienie złożone przed godziną 15.00 w dzień roboczy, jest dostarczane następnego dnia roboczego w godz. 8:00-18:00.
5. Wystąpił błąd podczas płatności kartą lub PayU.
W takiej sytuacji można:
- w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia znajduje się link do płatności.
Klikając go można dokonać ponownej próby jej wykonania.
- złożyć kolejne zamówienie i spróbować ponownie zapłacić kartą,
- skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności,
- złożyć kolejne zamówienie wybierając inną formę płatności (pobranie).
6. Chciałbym otrzymać fakturę vat.
Faktury vat są wystawiane do każdego zamówienia i dostarczane razem z przesyłką.
7. W jaki sposób można zapłacić za zamówienie?
Możliwe są 3 formy płatności: płatność kartą, PayU oraz płatność przy odbiorze..
8. Co mam zrobić jeśli zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
W takim przypadku prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
9. Co to jest kod promocyjny?
Kod promocyjny umożliwia dokonanie zakupu z bonifikatą. Dystrybucja kodów odbywa się nieregularnie przy okazji wystaw, targów oraz wysyłania newsletterów.
10. Nie mogę złożyć zamówienia na stronie sklepu.
W wypadku braku możliwości zatwierdzenia zamówienia należy wyczyścić folder "cookies" w używanej przeglądarce.
Internet Explorer: Narzędzia -> opcje internetowe -> zakładka ogólne -> Usuń.
Firefox: Używamy skrótu Ctrl+Shift+Del i oznaczamy w nowo otwartym oknie cookies.
Często spotykanym problemem jest także używanie restrykcyjnych programów typu anty-virus/firewall. W takim wypadku należy oznaczyć naszą stronę jako bezpieczną w wewnętrznych ustawieniach.
11. Czy składając większe zamówienie mogę uzyskać jeszcze korzystniejszą cenę?
W wypadku jednorazowego zakupu dziesięciu lub więcej opakowań suchej karmy prosimy o kontakt na adres telekarma@telekarma.pl w celu ewentualnego ustalenia indywidualnej ceny.