Telekarma razem z Butcher’s angażują się w pomoc schroniskom i fundacjom w ramach akcji
Online Kupujesz – realnie ratujesz!
Po raz kolejny Butcher’s, brytyjski producent wysokojakościowej karmy dla psów i kotów, zwrócił się do swoich partnerów handlowych z prośbą o włączenie się do akcji wsparcia schronisk i fundacji na terenie całej Polski.
Telekarma pomaga schroniskom
Już po raz drugi Telekarma angażuje się w akcję CSR, zorganizowaną przez Butcher’s. W ostatnim kwartale zeszłego roku Telekarma przyłączyła się do kampanii Kupując Pomagasz – każdy zakup karmy Butcher’s w sklepie Telekarma pomógł przekazać dodatkową karmę do Fundacji Azylu pod Psim Aniołem.
Kupując Pomagasz to łącznie ponad 8 ton karmy przekazanej do ośmiu schronisk i fundacji. Telekarma razem z Butcher’s pomogła w nagłośnieniu tej charytatywnej akcji – poprzez dedykowany landing page, specjalne bannery i komunikację w social media Butcher’s oraz Telekarma.
#zostanwdomu i pomóż schroniskom
Online kupujesz – realnie ratujesz, podobnie jak poprzednia kampania, ma na celu wsparcie zapasem karmy potrzebujących zwierzaków. W dobie panującej pandemii, fundacje i schroniska jeszcze mocniej potrzebują naszej pomocy – brakuje wolontariuszy i regularnych transportów pokarmu dla zwierząt. Dlatego też firma Butcher’s namawia do pomocy w formie online.
Zakup karmy online to swoisty podwójny ratunek - konsumenci dbają o zdrowie swoje i innych, robiąc zakupy przez Internet oraz zapewniają posiłki dla bezdomnych zwierząt.
Każde zamówienie karmy Butcher’s na Telekarma.pl to przekazana karma dla schroniska w Celestynowie.
Charytatywna kampania potrwa miesiąc,
od 6 kwietnia do 3 maja 2020 roku. Aktualne informacje na temat Online kupujesz – realnie ratujesz będą publikowane na oficjalnych fanpage'ach
Telekarmy i
Butcher’s Polska na Facebooku.
↓ SUCHA KARMA BUTCHER'S DLA PSA ↓