Beaphar jest nastawioną na rozwój, produkcję i marketing organizacją wytwarzającą kompletną gamę produktów dla zdrowia i pielęgnacji zwierząt domowych. Firma została założona w roku 1943 przez Bernarda Aa i do dnia dzisiejszego jest własnością rodziny. Dzięki niesamowicie szerokiej ofercie Beaphar zajmuje bardzo silną pozycje zarówno na rynku europejskim jak i światowym. Produkty wytwarzane w Holandii są eksportowane do 86 krajów na całym świecie i dystrybuowane przez wyłącznych importerów. W krajach takich jak: Holandia, Francja, Niemcy, Polska, Wielka Brytania, Belgia, Czechy i Hong Kong, Węgry, SZwajcaria, Włochy, znajdują się filie dystrybucyjne stanowiące współwłasność firmy. W ofercie znajduje się ponad 800 różnych produktów przeznaczonych do sprzedaży w specjalistycznych sklepach zoologicznych.
Wszystkie produkty wytwarzane są w posiadającej licencję GMP jednostce produkcyjnej w Raalte w Holandii. Inwestycje w nowoczesne maszyny sprawiają, iż produkcja utrzymywana jest na wysokim poziomie, a produkty charakteryzują się zawsze najwyższą jakością.
Produkując 14 milionów obroży przeciwpchłowych rocznie Beaphar zajmuje bezsprzecznie pozycję światowego lidera w tej dziedzinie.
W ofercie firmy znajduje się ponad 800 różnych specjalistycznych produktów, a każdy z nich jest wytwarzany dzięki nowoczesnemu i stale rozbudowywanemu parkowi maszyn i urządzeń. Wiele z nich to urządzenia zaprojektowane i wykonane specjalnie na zlecenie Beaphar.
Firma dokłada wszelkich starań, aby procesy produkcyjne były coraz sprawniejsze, a jakość produktów coraz wyższa. GMP logo NLW Holandii BEAPHAR jest jedną z pierwszych weterynaryjnych firm farmaceutycznych, nad którą nadzór sprawuje Ministerstwo Zdrowia Publicznego Holandii. GMP (Good Manufacturing Practise – Dobra Praktyka Produkcyjna) oznacza, że wszystkie procesy, które mają miejsce w firmie są kontrolowane przez niezależne instytucje. Dotyczy to wszystkich etapów produkcji. Kontroli podlegają więc zarówno dostawcy surowców, jak i proces przetwarzania a także konserwacja produktów i ich przechowywanie lub nawet dostarczanie informacji o produkcie.