Informacja ze sklepu

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
 

Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane i co to oznacza?

  1. Zrealizowanie zamówienia oznacza, że zostało ono skompletowane, wystawiono do niego fakturę i przygotowano je do wysyłki w magazynie sklepu Telekarma.
     
  2. Zasady realizacji zamówień
     
  • Zamówienia płatne przelewem bankowym realizowane są dopiero, gdy pieniądze wpłyną na konto Telekarmy.

  • Dostawę realizujemy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Kiedy zamówienie w  zostanie doręczone i jaki jest koszt jego dostawy?

  1. Zamówienia doręczane kurierem
  • Opłacone zamówienia wysyłane kurierem, docierają do klientów w terminie do 7 dni po ich zrealizowaniu. Tak samo jest w przypadku zamówień płatnych gotówką przy odbiorze. Jeśli  kurier nie zastanie klienta, kolejna próba doręczenia zostanie podjęta następnego dnia roboczego. Przesyłki doręczane są w godz. 8 - 16
     
  • Do zamówień doręczanych kurierem o wartości powyżej 89zł nie jest doliczany żaden dodatkowy koszt związany z powyższymi operacjami - wysyłka jest gratis!
     
  • W przypadku zamówień doręczanych kurierem o wartości poniżej 89zł, doliczany jest koszt wysyłki w wysokości 9,90zł

         2. Zamówienia odbierane w paczkomatach InPost

  • Opłacone zamówienia w sieci InPost, docierają do paczkomatów następnego dnia roboczego po ich zrealizowaniu. Klient może je odebrać zaraz po otrzymaniu od InPost odpowiedniej informacji. Paczkomaty są czynne 24h na dobę.
     
  • Do zamówień o wartości powyżej 89zł odbieranych w paczkomatach, nie jest doliczany żaden dodatkowy koszt związany z powyższymi operacjami - wysyłka jest gratis!
     
  • W przypadku zamówień o wartości poniżej 89zł odbieranych w paczkomatach, doliczany jest koszt wysyłki w wysokości 8,20zł
         3. ORLEN Paczka

  • Paczki są wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Przesyłki docierają do wybranego kiosku w ciągu 2 dni roboczych od momentu przekazania ORLEN Paczka.
  • Koszt dostawy: powyżej 50zł dostawa gratis, poniżej 50zł - 3,99zł
  • aby uzyskać więcej informacji >kliknij<


Kiedy i jak złożyć zamówienie w Telekarmie, aby otrzymać je najszybciej?


W celu szybkiego otrzymania zamówienia najlepiej złożyć je w odpowiednim czasie i wybrać opcję zapłaty przez PayU lub płatność gotówką przy odbiorze.


Formy płatności, SSL
 
instagram-banner
 
Funpage internetowego sklepu zoologicznego Telekarma
 
Blog internetowego sklepu zoologicznego Telekarma
 

Centrum wiedzy

Przydatne informacje

Przypominacz

Zapominasz o zamówieniu karmy? Podaj nam swój email i wskaż kiedy mamy Ci przypomnieć o zamówieniu.

Newsletter

Aby otrzymywać informacje
o nowościach i ofertach specjalnych wpisz adres e-mail:

 

POKAŻ WIĘCEJ
ZWIŃ
Dostawy
Realizacja zamówień

Zlokalizuj swoją przesyłkę

Odbiór zamówienia w Paczkomacie

Bezpieczeństwo transakcji
Telekarma społecznościowo
Telekarma.pl . Copyright 2024

Wszelkie znaki towarowe, loga producentów oraz nazwy użyte na stronach sklepu, należą do ich prawowitych właścicieli, użyte zostały jedynie w celach informacyjnych.

Zastrzeżenia prawne
Proponujemy produkty wielu marek
Proponujemy produkty wielu marek: Acana, Animonda, Arion, Bento Kronen, Bosch, Bozita, Brekkies, Brit, Chappi, Classic Cat, Classic Dog, Eukanuba, Evanger's, Felix, Gourmet, Happy Dog, Hills, IAMS, Kitekat, Mera Dog, Nutra Nuggets, Orijen, Pedigree, Profilum, Purina Cat Chow, Purina Dog Chow, Purina Pro Plan, Regal, Rinti, Royal Canin Breed, Royal Canin Feline, Royal Canin Size, Sanabelle, Sheba, Vitapol, Versele-Laga, Whiskas.
Wszelkie znaki towarowe, loga producentów oraz nazwy użyte na stronach sklepu, należą do ich prawowitych właścicieli, użyte zostały jedynie w celach informacyjnych.
cookie